تهران برق مرجع خرید تجهیزات برق روشنایی, برق صنعتی

کلید مینیاتوری اشنایدر

قرن 19 برادران اشنایدر ابتدا در صنعت ریخته گری سرمایه گذاری کردند و سپس به مهره های اصلی این صنعت آهن و فولاد و ماشین آلات یا کلید مینیاتوری اشنایدر و کالاهای مشابه صنعتی شدند و بعد از آن خیلی زود مارکت صنعت برق را پایه ریزی و بنا نهادند.

کلید مینیاتوری اشنایدر
کلید مینیاتوری اشنایدر


اوایل قرن 20
بعد از جنگ جهانی دوم کمپانی اشنایدر به یک تجارت چندگانه تبدیل شد و به دو مارکت جدید دیگر، شامل برق و ساخت و سازه، گسترش یافت. از سال 1981-1997، این شرکت از فولاد و کشتی سازی جدا شد.


اواخر قرن 20
گروه صنعتی اشنایدر مبنی بر استراتژی اکتسابی، تمرکز بر صنعت برق، مدیریت انرژی و تکنولوژی های نوین رشد نمود.


قرن 21
و اکنون با یک مقام منحصر به فرد در تکنولوژی های به هم مرتبط : محصولات به هم مرتبط، کنترل و نرم افزارها، علم هندسه و خدمات، در مدیریت انرژی و اتوماسیون جهانی هستند.
شرکت اشنایدر در اولین انقلاب صنعتی متولد شد. تقریباً 180 سال بعد، با تحمل و پایداری، تخصص و قدرت و ترکیب مشاغل اکتسابات، همچنان در هر سطح نوآوری ارائه می دهند.
شرکت اشنایدر یک شرکت چند ملیتی فرانسوی است که متخصص در تجهیزات برقی است که مقر آن در روئیل مالمایسون، فرانسه است.همچنین در مرکز تجارت جهانی گرنوبل مستقر می باشد. کمپانی اشنایدر با ایجاد چندین برند متفاوت به عنوان زیر مجموعه های خود در همین راستا، اقدام به تولید حصولات متفاوتی از تجهیزات برقی کرد. یکی از این محصولات که طرفداران بسیاری دارد کلید مینیاتوری اشنایدر می باشد. تنوع رده این کلیدهای MCB که توسط کمپانی اشنایدر تولید می شود، بسیار زیاد می باشد.


کلید مینیاتوری اشنایدر


برای انجام عملیات ایمن و صحیح در یک صنعت، نیاز به یک سیستم بدون سر و صدا است که از آخرین فن آوری و زیرساخت های مدرن برخوردار باشد. برای پشتیبان گیری از کل سیستم و محافظت از آن در برابر خرابی ناخواسته، قطع کننده مدار مینیاتوری مورد نیاز است. MCB های صنعتی بسیار مطمئن تر از نمونه های مصرف داخلی هستند. اشنایدر الکتریک هند با ارائه بهترین ها در قطع کننده مدار مینیاتوری صنعتی، این مورد را برطرف می کند.

فیوز مینیاتوری
کلید مینیاتوری اشنایدر


چند ویژگی از کلید مینیاتوری اشنایدر


• رنج جریان نامی: از 0.5 آمپر الی حداکثر جریان مجاز
• انتخاب گسترده ای از ظرفیت های قطع کننده و تریپ های: B,C,D,…
• طراحی با کیفیت بالا و محافظت برای موارد دارای نیاز
• طراحی کاربر پسند و نحوه کار آسان
• مناسب برای دستگاه های ماژولار
• انطباق با استانداردهای IS / IEC 60898، IEC / EN 60898 و IEC 60947 2
• دارای علامت های ISI و CE
• مناسب برای ایزوله سازی مطابق با استانداردهای صنعتی IEC 60947
• مناسب برای محافظت و نشانه گذاری اضافی، ON/OFF، تریپ، تریپ بیش از حد ولتاژ، ارتباطات کمکی
• مناسب برای کاربرد جریان DC در هر پل


چند مزایا از کلید مینیاتوری اشنایدر


• عدم وجود تماس تصادفی با قسمت برقدار
• جلوگیری از قرار گرفتن کابل در بین ترمینال ها و شل شدن ترمینال با استفاده از ترمینال های کشویی
• نهایت انعطاف پذیری: برگشت پذیری بار خط
• قیمت مناسب با بالاترین کارایی به همراه داشتن نمودارهای سطح MCB، ACB، MCCB
• احتمال خرابی کم در تجهیزات به علت استفاده از متریال با کیفیت
• نصب آسان و راحت
• عمر بیشتر: مکانیزم سریع بسته شدن
• سازگار با محیط زیست با 100٪ مواد قابل بازیافت
چند کاربرد از کلید مینیاتوری اشنایدر
• محافظت از سیم و کابل در برابر خطای جریان بیش از حد و اتصال کوتاه
• محافظت از انسان در برابر تماس غیرمستقیم در سیستم های IT و TN
• مناسب بودن برای جداسازی در بخش صنعت مطابق با IEC / EN 60947 2


ملاک انتخاب کلید مینیاتوری اشنایدر


در جعبه فیوز های خانگی معمولا از فیوز های مینیاتوری استفاده می کنند که خود این کلیدها به چهار نوع A و BوC و D تقسیم بندی می شوند:
:Aتندکار
:Bنسبتاً تندكار
:C متوسط
😀 كندكار
همچنین فیوز مینیاتوری از نظر کاربرد به تیپ های B روشنایی ، C موتوری ، Dترانسفورماتوری ، K قدرت ، Z بسیار حساس تقسیم بندی می گردد:


فیوز مینیاتوری نوع B روشنایی :


کلید مینیاتوری نوع B عموما در مصارف خانگی و روشنایی کاربرد دارند. این کلیدها در جریان اضافه بار بین ۳ تا ۵ برابر جریان نامی در زمان مشخص، مدار را قطع می کنند و حساسیت مناسبی برای کاربردهای عادی خانگی دارند. این کلید به فیوز مینیاتوری تندکار نیز معروف است.


فیوز مینیاتوری نوع C موتوری :

کلید مینیاتوری نوع C بیشتر کاربرد صنعتی دارند. این کلیدها در جریان اضافه بار بین ۵ تا ۱۰ برابر جریان نامی در زمان مشخص، مدار را قطع می کنند و زمان قطعشان از تیپ B بیشتر است. این کلید به فیوز مینیاتوری کندکار نیز معروف است.


فیوز مینیاتوری نوع D ترانسفورماتوری :


کلید مینیاتوری نوع D برای مصارف صنعتی خاص ( مانند مولد های اشعه ایکسX-Ray و یا ترانسفورماتورها ) استفاده می شوند. این کلیدها در جریان اضافه بار بین ۱۰ تا ۲۰ برابر جریان نامی در زمان مشخص، مدار را قطع می کنند و زمان قطعشان از تمامی تیپ ها بیشتر است.


فیوز مینیاتوری نوع K قدرت :


کلید مینیاتوری نوع K برای حفاظت در مدارات قدرت ، ترانسفورماتور و موتور ها استفاده می شوند. در این نوع از کلید مینیاتوری حد جریان برای قطع در موارد اضافه بار کمتر از سایر کلیدهاست و هنگام به وجود آمدن اضافه بار مدار را سریع تر قطع می کنند ولی در موارد اتصال کوتاه منحنی قطع این نوع کلید ها بین تیپ D و C می باشد.


فیوز مینیاتوری نوع Z بسیار حساس :


این نوع از کلید مینیاتوری هنگامی که جریان عبوری از جریان نامی بیشتر شود در یک مدت زمان خاص ( که از تمامی تیپ ها کمتر است ) طبق منحنی قطع ، فرمان قطع را صادر می کند. حساسیت این نوع از کلیدها ، هم در مواقع اضافه بار و هم اتصال کوتاه از تمامی تیپ های دیگر بیشتر است و در صورت بروز خطا مدار را سریعتر قطع می کند. بنابراین کاربرد این نوع فیوز مینیاتوری در مدارات با حساسیت بالا می باشد.

لیست قیمت کلید مینیاتوری اشنایدر


قیمت کلید مینیاتوری اشنایدر در سایت تهران برق به صورت کامل با اطلاعات لازم درج شده استو با مراجعه به بخش مربوطه می توانید به قیمت های این محصول دسترسی داشته باشید. خرید کلید مینیاتوری اشنایدر که یکی از محبوب ترین برند ها و محصولات در میان مشتریان و کاربران است.

لیست محصولات کلید مینیاتوری اشنایدر تهران برق

مشاهده مقالات برند فروشگاه اینترنتی تهران برق

Rate this post
آخرین مقالات