نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

اینترلاک مکانیکی 115 تا 265 آمپر هیوندای

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
خرید اینترنتی اینترلاک مکانیکی 115 تا 265 آمپر هیوندایی، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه محصولات در

اینترلاک مکانیکی کنتاکتور 300 تا 800 آمپر هیوندای

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
خرید اینترنتی اینترلاک مکانیکی کنتاکتور 300 تا 800 آمپر هیوندایی، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه محصولات

اینترلاک مکانیکی کنتاکتور 50 تا 100 آمپر هیوندای

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
خرید اینترنتی اینترلاک مکانیکی کنتاکتور 50 تا 100 آمپر هیوندایی، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه محصولات

اینترلاک مکانیکی کنتاکتور 9 تا 40 آمپر هیوندای

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
خرید اینترنتی اینترلاک مکانیکی کنتاکتور 9 تا 40 آمپر هیوندایی، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه محصولات

خرید اینترنتی اینترلاک مکانیکی هیوندای کنتاکتور با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه محصولات در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهد رسید.

اینترلاک مکانیکی از مکانیسم های قطع و وصل در کنتاکتورها می باشند. اینترلاک مکانیکی موجب می شود در هنگام قطع جریان یک کنتاکتور ، کنتاکتور دیگر به عمل خود ادامه دهد و جریان آن قطع نشود.

کاربرد اینترلاک مکانیکی

اینترلاک یک ویژگی است که باعث می شود حالت دو مکانیسم یا عملکرد به هم وابسته باشد. این عمل ممکن است برای جلوگیری از حالت های ناخواسته در یک دستگاه در یک حالت محدود استفاده شود و ممکن است از هر دستگاه یا سیستم الکتریکی، الکترونیکی یا مکانیکی تشکیل شده باشد. در اکثر مدارها از یک اینترلاک برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه دستگاه یا آسیب رساندن آن با جلوگیری از تغییر وضعیت یک عنصر استفاده می شود. به طور مثال آسانسور ها به یک قفل مجهز هستند که متنع از باز شدن درهای آسانسور در حالت باق و مانع از حرکت آسانسور با درهای باز می شود.
اینترلاک می تواند کاملا مکانیکی باشد. اینترلاک مکانیکی مکانیزم قطع و وصل کلید به واسطه ی ضامن یا اهرم، قفل می شود. اینترلاک مکانیکی وابستگی به قسکت الکتریکی مدار ندارد. از این مدل حفاظتی در تجهیزات الکتریکی بسیاری مانند کلیدها، کنتاکتورها و … استفاده می شود.
در تاسیسات الکتریکی، رخ دادن اشتباهات سیستمی یا انسانی خسارت های سنگینی به بار می آورد. بروز این اشتباهات شامل ترتیب اشتباه انجام کارها، عدم مشخص بودن وضعیت قطع و وصل تجهیزات، دخالت در کار عادی تجهیزات، ارسال فرمان اشتباه و … باشد. به منظور کاهش بروز این خطرات از ترکیب سیستم های بازدارنده استفاده می شود. اینترلاک یکی از این سیستم هاست که برای جلوگیری از اشتباهات طراحی شده است.

جهت هرگونه پرسش لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید :

02133988516