نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

کلید دو طرفه 1000 آمپر ژنراتور برق شهر چانت

318,000,000 
خرید اینترنتی کلید دو طرفه 1000 آمپر ژنراتور برق شهر چانت، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه

کلید دو طرفه 125 آمپر ژنراتور برق شهر چانت

52,500,000 
خرید اینترنتی کلید دو طرفه 125 آمپر ژنراتور برق شهر چانت، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه

کلید دو طرفه 1250 آمپر ژنراتور برق شهر چانت

342,000,000 
خرید اینترنتی کلید دو طرفه 1250 آمپر ژنراتور برق شهر چانت، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه

کلید دو طرفه 160 آمپر ژنراتور برق شهر چانت

52,000,000 
خرید اینترنتی کلید دو طرفه 160 آمپر ژنراتور برق شهر چانت، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه

کلید دو طرفه 250 آمپر ژنراتور برق شهر چانت

64,000,000 
خرید اینترنتی کلید دو طرفه 250 آمپر ژنراتور برق شهر چانت، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه

کلید دو طرفه 400 آمپر ژنراتور برق شهر چانت

128,000,000 
خرید اینترنتی کلید دو طرفه 400 آمپر ژنراتور برق شهر چانت، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه

کلید دو طرفه 630 آمپر ژنراتور برق شهر چانت

153,000,000 
خرید اینترنتی کلید دو طرفه 630 آمپر ژنراتور برق شهر چانت، با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه

کلید دو طرفه ژنراتور برق شهر کلیدی است که برای تعویض منبع انرژی استفاده می شود. این کلیدها برای جابجایی برق شهر با ژنراتور و یا جابجا نمودن بین دو ژنراتور استفاده می شوند. ژنراتور وسیله ای برای تامین برق در ساختمان ها و اماکن مختلف است. در صورت قطعی برق شهر شما می توانید، به وسیله این کلیدهای دو طرفه منبع انرژی را به ژنراتور سوئیچ کنید. کلیدهای دو طرفه برای تعویض عملکرد چپ گرد و راست گرد در موتورهای سه فاز نیز کاربرد گسترده دارند. این کلیدها با نام کلید های چنج اور نیز شناخته می شوند.

انواع گوناگون کلید دو طرفه

کلیدهای دو طرفه معمولا به دو نوع کلیدهای چنج اور دستی و چنج اور اتوماتیک یا موتوردار دسته بندی می شوند. کلید های دستی دارای دستگیره هستند که با چرخاندن آن، کنتاکت ها به صورت دستی تغییر وضعیت می دهند. اما کلیدهای اتوماتیک دارای یک موتور کوچک هستند که حالت کنتاکت ها را تغییر می دهد. کلیدهای موتوردار معمولا برای حفاظت مصرف کننده در برابر افزایش جریان کاربرد دارند.
کلید دو طرفه ژنراتور برق شهر معمولا در پانل های جلویی تابلوهای برق و یا پانل های ماشین آلات و دستگاه ها نصب می گردد. در ساختمان های ژنراتور دار معمولا از کلیدهای دوطرفه دستی استفاده می گردد. کلیدهای دوطرفه موتوردار و یا اتوماتیک نیز در مدارهای ATS به کار می روند. کلیدهای دو طرفه با جریان های نامی 125 آمپر تا 2000 آمپر در بازار موجود می باشند.

کاربرد کلید دو طرفه ژنراتور برق شهر:

کلید دو طرفه ژانراتور برق شهر منجر به تغییر مبدا تامین جریان برق می شود. از طریق این کلید می توان از دو منبع برق نیروگاه و دیزل ژنراتور تامین جریان برق، استفاده کرد. البته باید در نظر داشت که در هر بار استفاده از یک منبع، دیگری قطع است.
قطع و وصل کردن در کلید ژانراتور برق شهر به وسیله یک فضا و یک مکانیزم قطع و وصل صورت می گیرد. این کلید ها کوچک بوده و نصب آنها ایمن و ساده است. از نقطه نظر سادگی در نصب می توان به عدم نیاز به سیم کشی و استفاده از شمش مس بین ترمینال های ورودی، اشاره کرد.
از کلید دو طرفه ژانراتور برق شهر در بیمارستان ها، ارتباطات، فرودگاه ها، شرکت های تولیدی، صنایع آب، راه آهن و شرکت های تولیدی در منابع تغذیه، سیستم های بای پس، سیستم های راهنمایی و مولدهای برق، استفاده می شود.
این کلید از جریان نامی 160 آمپر تا 630 آمپر در دسترس است. از ویژگی های منحصر به فرد آن قطع و وصل سریع، راندمان بالا، سیستم کامل کلید دو طرفه در یک کلید، عدم نیاز به سیسم کشی بین ترمینال های ورودی، ظرفیت قطع بار کامل و ابعاد و ساختار کامپکت و جمع و جور آن است.

برندهای مختلف کلید ها

 

نحوه نصب کلید دو طرفه ژنراتور برق شهر

کلید چنج اور شهر همان طور که در بالا گفتیم، در قسمت داخلی تابلو برق نصب می شود. این کلیدها با شینه ها و کابل های ضخیم متصل می شوند. در کنار هر کدام از ترمینال ها معمولا یک مشخصه وجود دارد که نشان دهنده ورودی و یا خروجی بودن ترمینال می باشد. ترمینال های 1، 3، 5 و 7 که با برچسب 1 مشخص شده اند، مربوط به ورودی اول می باشند. ترمینال هایی که با برچسب 2 مشخص شده اند نیز مربوط به ورودی دوم می باشند. خروجی ها نیز با عددهای 2، 4، 6 و 8 مشخص شده اند که ابتدا به هم وصل شده و در نهایت به بار اتصال پیدا می کنند. حتما در هنگام اتصال سیم ها با روکش های حرارتی رنگی و یا لیبل گذاری، احتمال خطا را کاهش دهید. دقت کنید که سرسیم ها، شینه و کابلشوها از نظر سایز با ترمینال های کلید هماهنگ باشند.

نحوه خرید کلید دو طرفه ژنراتور برق شهر

خرید کلیدهای دو طرفه ژنراتور برق شهر برای مجتمع های بزرگ مسکونی، ساختمان های اداری، ساختمان های تجاری، فروشگاه های بزرگ، بیمارستان ها، فرودگاه ها و غیره انجام می شود. قبل از خرید انواع کلیدهای دو طرفه، ابتدا اطلاعات و مشخصات فنی محصول را مطالعه کنید. کلیدهای دوطرفه با جریان های نامی مختلف در بازار موجودند. حتما جریان نامی کلید را با حداکثر جریان عبوری از سیستم مطابقت دهید. برای اطمینان از خرید کلید دو طرفه ژنراتور برق شهر با برندهای معتبر دنیا می توانید، به سایت مجموعه تهران برق مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع سیم و کابل می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)