نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

چراغ خیابانی 100 وات لامپ COB شعاع

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
چراغ خیابانی 100 وات لامپ COB شعاع چراغ های خیابانی و کارگاهی شعاع مدل دو لامپ ،دارای دولامپ 50 واتی

چراغ خیابانی 150 وات لامپ COB شعاع

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
چراغ خیابانی 150 وات لامپ COB شعاع، مدل سه لامپ،دارای سه لامپ 50واتی که درمجموع 150وات است که با طراحی

چراغ خیابانی 30 وات لامپ COB شعاع

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
چراغ خیابانی 30 وات لامپ COB شعاع، تولید گروه صنعتی شعاع می باشد. این چراخ خیابانی در طرح و مدل

چراغ خیابانی 50 وات لامپ COB شعاع

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
چراغ خیابانی 50 وات لامپ COB شعاع، مدل تک لامپ با طراحی و کیفیت منحصربفرد قابل استفاده در انواع محیط

چراغ خیابانی بدون لامپ 2 سرپیچ E27 شعاع

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
چراغ خیابانی بدون لامپ 2 سرپیچ E27 شعاع چراغ های خیابانی و کارگاهی بدون لامپ با سرپیچE27 شعاع، مناسب برای

همانطور که می دانید روشنایی و بهره مندی از نور تنها مخصوص اماکن مسکونی و ساختمان های اداری نمی باشد. امروزه نیاز به نورپردازی مناسب در مکان های مختلفی نظیر خیابان ها، کارگاه های صنعتی و تولیدی مختلف و … قابل مشاهده می باشد. ما در این مقاله به بررسی چراغ خیابانی و کارگاهی که وظیفه روشنایی این اماکن را بر عهده دارند، خواهیم پرداخت. در نتیجه برای آشنایی بیشتر با این تجهیزات نکات مرتبط با ایشان، تا انتها همراه ما باشید.

چراغ خیابانی چیست ؟

چراغ خیابانی،‌یکی از پر کاربرد ترین و مهم ترین تجهیزات مرتبط با روشنایی خیابان ها می باشد. این چراغ ها دارای انواع مختلفی می باشند. چراغ های خیابانی از لحاظ ساختاری، ظاهری، عملکرد و … با یکدیگر متفاوت می باشند. اما به طور کلی چراغ های خیابانی جز خانواده چراغ های ال ای دی، خورشیدی قرار می گیرند. این چراغ ها یک انتخاب بسیار ایده آل برای روشنایی فضا های بزرگ می باشند و نور بسیار مناسبی از خود ساطع می کنند. به شما توصیه می کنیم در هنگام خرید چراغ خیابانی، دقت بسیار زیادی به برند تولید کننده و کیفیت ساخت آن داشته باشید.

چراغ کارگاهی چیست ؟

اهمیت روشنایی و نورپردازی مناسب در کارگاه های صنعتی و تولیدی ها، بسیار بیشتر از اماکن مسکونی می باشد. چراغ کارگاهی یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات برقی مخصوص اماکن صنعتی می باشد. این تجهیزات دارای انواع مختلفی می باشند و نور کافی برای مراکز صنعتی، کارگاه ها و … را تامین می کنند. این محصولات از جنبه های مختلفی با چراغ های معمولی خانگی تفاوت دارند. به عنوان مثال چراغ کارگاه میزان نور بیشتری از خود ساطع کرده و مقاومت بیشتری در برابر ضربات فیزیکی دارد. در ادامه به بررسی چراغ خیابانی و کارگاهی خواهیم پرداخت.

تفاوت بین چراغ خیابانی و کارگاهی :

تفاوت اصلی بین چراغ خیابانی و کارگاهی در محل مصرف و ساختار این محصولات می باشد. چراغ های خیابانی معمولا دارای ساختار پیچیده تری نسبت به چراغ های کارگاهی می باشند. این چراغ ها داری پنل خورشیدی بوده و در زمان روشنایی صبح تا زمان تاریکی خاموش می باشند. در حالی که چراغ های کارگاهی معمولا میزان روشنایی بیشتر و مقاومت بیشتری در برابر ضربات فیزیکی از خود به نمایش می گذارند. به طور کلی چراغ خیابانی و کارگاهی از جنبه های بسیار متنوعی با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه به معرفی یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده این محصولات خواهیم پرداخت.

خرید چراغ خیابانی و کارگاهی :‌

وب سایت تهران برق یکی از برترین فروشگاه های داخلی فعال در حوزه تجهیزات برقی و الکتریکی می باشد. شما می توانید چراغ خیابانی و کارگاهی مد نظر خود یا سایر تجهیزات برقی مثل کنتاکتور، کلید مینیاتوری، لامپ، کلید و پریز، کابل افشان و … را از این فروشگاه تهیه کنید. فروشگاه تهران برق تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در بین متقاضیان گرامی عرضه خواهد کرد. در نتیجه اگر به دنبال یک مرجع خرید مطمئن برای تجهیزات برقی مدنظر خود هستید، می توانید به سراغ تهران برق بروید.

جهت هرگونه پرسش لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید :

02133988516