نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

لامپ ال ای دی استوانه ای 30 وات افراتاب

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
لامپ ال ای دی استوانه ای 30 وات افراتاب کشور سازنده ایران دارای 24 ماه گارانتی برای اطلاعات بیشتر می

لامپ ال ای دی استوانه ای 40 وات افراتاب

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
لامپ ال ای دی استوانه ای 40 وات افراتاب نور و روشنايي يكي از عوامل فيزيكي محيط كار است كه

لامپ ال ای دی استوانه ای 50 وات افراتاب

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
لامپ ال ای دی استوانه ای 50 وات افراتاب نور و روشنايي يكي از عوامل فيزيكي محيط كار است كه

لامپ ال ای دی استوانه ای 50 وات پارس شعاع توس

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
لامپ ال ای دی استوانه ای 50 وات پارس شعاع توس ساخت ایران گارانتی 12 ماه برای اطلاعات بیشتر می

لامپ ال ای دی استوانه ای 60 وات V2 افراتاب

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
لامپ ال ای دی استوانه ای 60 وات V2 افراتاب از محصولات تولیدی صنایع روشنایی افراتاب می باشد. برای اطلاعات

لامپ ال ای دی استوانه ای 80 وات V2 افراتاب

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
لامپ ال ای دی استوانه ای 80 وات V2 افراتاب, کشور سازنده ایزان دارای 24 ماه گارانتی می باشد. برای

لامپ ال ای دی مخروطی 50 وات پارس شعاع توس

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
لامپ ال ای دی مخروطی 50 وات پارس شعاع توس تولید شرکت پارس شعاع توس برای اطلاعات بیشتر می توانید

لامپ استوانه ای که با نام لامپ ال ای دی استوانه ای نیز شناخته می شود، یکی از پر مصرف ترین لامپ های فعلی موجود در بازار است. این لامپ ها امروزه به یک جایگزین بسیار مناسب برای محصولاتی مثل لامپ های رشته ای، لامپ های کم مصرف، لامپ های گازی و … تبدیل شده اند. لامپ استوانه ای دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد که آن را از سایر رقبا جدا کرده است. این ویژگی امروزه سبب محبوبیت بیشتر این لامپ ها در بین مصرف کنندگان شده اند. در ادامه با مزایا استفاده از این محصولات و یکی از فروشگاه های فعال در حوزه فروش این نوع لامپ ها، انواع سیم برق، کابل برق، کابل تلفن و … آشنا خواهیم شد.

کاربرد و مزایا استفاده از لامپ استوانه ای :

امروزه از لامپ استوانه ای برای روشنایی مکان های عمومی، روشن کردن منازل مسکونی و ساختمان های اداری، سیستم های روشنایی هتل ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک، روشن کردن بیمارستان ها، رستوران ها و … استفاده می شود. همانطور که در بخش قبلی مقاله گفته شد، لامپ استوانه ای دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی می باشد. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین قابلیت های این محصولات خواهیم پرداخت.

  عدم حضور جیوه در این نوع لامپ ها :

برای ساخت لامپ استوانه ای از جیوه استفاده نمی شود و این ماده در هیچ یک از بخش های ساختاری لامپ استوانه ای وجود ندارد. در نتیجه امکان به وجود آمدن هرگونه آسیب احتمالی ناشی از پخش شدن سموم عناصر موجود در لامپ در اثر شکستن و … از بین خواهد رفت. دقت داشته باشید که لمس کردن تکه های شکسته برخی لامپ ها می تواند خطر ساز باشد. اما درون لامپ های استوانه ای هیچ ماده ی سمی و خطر سازی وجود ندارد و می توانید با اطمینان خاطر کامل از آنها استفاده کنید.

  برخورداری از سرعت بالای بازیافت و بازگشت به خط تولید :

همانطور که می دانید لامپ های برق جز محصولات مصرفی محیط های مختلف محسوب می شوند. به همین دلیل این محصولات همواره دچار آسیب شده یا به دلایل مختلفی تعویض می گردند. در حال حاضر اغلب لامپ های موجود در بازار دارای فرایند بازیافت سخت و دشواری می باشند و می توانند آسیب قابل توجهی به طبیعت وارد کنند. اما لامپ های استوانه ای از این قاعده مستثنا بوده و فرایند بازیافت بسیار راحتی دارد. به همین دلیل کمترین آسیب را به طبیعت و محیط زیست وارد می کند.

لامپ استوانه ای علاوه بر ویژگی ها و مزیت های فوق دارای قابلیت های منحصر به فرد دیگری نیز می باشد. به عنوان مثال این لامپ ها اتلاف انرژی بسیار اندکی داشته و طول عمر مفید آن ها نیز بالا می باشد. در انتها به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال لامپ استوانه ای، لامپ حرارتی، لامپ هالوژنی، کلید مینیاتوری ، لامپ ادیسونی، لامپ شمعی، لامپ فیلامنتی، لامپ کم مصرف، لامپ استوانه ای، لامپ صنعتی و … با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، به وب سایت تهران برق مراجعه فرمایید.