نمایش 1–12 از 134 نتیجه

نمایش 9 24 36

پریز آنتن TV ویکو مدل کارمن

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
پریز آنتن TV ویکو مدل کارمن محصول تولیدی شرکت ویکو کشور سازنده ترکیه برای اطلاعات بیشتر می توانید این محصول

پریز آنتن TV ویکوو مدل کاره

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
پریز آنتن TV ویکو مدل کاره تولید شرکت ویکو ساخت کشور ترکیه برای اطلاعات بیشتر می توانید این محصول را

پریز آنتن TV-SAT ویکو مدل کارمن

1,520,000 
پریز آنتن TV-SAT ویکو مدل کارمن محصول شرکت ویکو کشور سازنده ترکیه برای اطلاعات بیشتر می توانید این محصول را

پریز آنتن TV-SAT ویکو مدل کارمن پلاس

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
پریز آنتن TV-SAT ویکو مدل کارمن پلاس تولید شرکت ویکو ساخت کشور ترکیه برای اطلاعات بیشتر می توانید این محصول

پریز آنتن TV-SAT ویکو مدل کاره

1,745,500 
پریز آنتن TV-SAT ویکو مدل کاره تولید شرکت ویکو ساخت کشور ترکیه برای اطلاعات بیشتر می توانید این محصول را

پریز ارتدار با درب محافظ کودک ویکو مدل کارمن پلاس

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
پریز برق ارتدار با درب محافظ کودک ویکو مدل کارمن پلاس محصول اولید شده در شرکت ویکو کشور سازنده ترکیه

پریز ارتدار محافظ کودک ویکو کاره

328,000 
پریز برق ارتدار محافظ کودک ویکو مدل کاره تولید شده درشرکت ویکو ساخت کشور ترکیه برای اطلاعات بیشتر می توانید

پریز برق UPS قرمز ویکو مدل کارمن

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
پریز برق UPS قرمز ویکو مدل کارمن تولید شرکت ویکو ساخت کشور ترکیه برای اطلاعات بیشتر می توانید این محصول

پریز برق ups قرمز ویکو مدل کارمن پلاس

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
پریز برق ups قرمز ویکو مدل کارمن پلاس محصول تولید شده در شرکت ویکو کشور سازنده ترکیه برای اطلاعات بیشتر

پریز برق ups قرمز ویکو مدل کاره

324,500 
پریز برق ups قرمز ویکو مدل کاره تولید شرکت ویکو ساخت کشور ترکیه برای اطلاعات بیشتر می توانید این محصول

پریز برق ارتدار با درب محافظ کودک ویکو مدل کارمن

320,000 
پریز برق ارتدار با درب محافظ کودک ویکو مدل کارمن تولید شرکت ویکو ساخت کشور ترکیه برای اطلاعات بیشتر می

پریز برق ارتدار درب و محافظ کودک ویکو مدل کاره

349,000 
پریز برق ارتدار درب و محافظ کودک ویکو مدل کاره تولید شرکت ویکو ستخت کشور ارکیه برای اطلاعات بیشتر می

خرید و فروش اینترنتی کلید و پریز کارمن، کاره، کارمن پلاس با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه محصولات در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهد رسید.

انتخاب کلید و پریز یکی از مهم ترین قسمت های طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. در دکوراسیون مدرن بهتر است از کلید هایی با رنگ متالیک استفاده کنید. انتخاب کلیدهایی با طرح چوب در دکوراسیون سنتی توصیه می شود. به طور کلی کلیدها تاثیر چشمگیری بر زیبایی محیط دارند.

خرید کلید و پریز مناسب

شاید به نظر نرسد ولی کلید و پریز علاوه بر اینکه باید ایمن باشند، تاثیر مهمی در دکوراسیون دارند. به طور کلی روشنایی و نورپردازی از مهم ترین فاکتورهای زیباسازی محیط است، از این رو تمام ابزارهایی که برای روشنایی استفاده می شوند، در دکوراسیون تاثیر دارند. چیدن این ابزارها و فاکتورها کنار هم می تواند در جلوه دهی به فضا حائز اهمیت باشد. در میان این ابزارها کلید و پریز یکی از ابزارهای پرکاربرد است که در تمام ساختمان ها، محیط های اداری، منازل، هتل ها، سالن های همایش و … دیده می شود. ست شدن این ابزار با دیگر المان های دکوراسیون از نقطه نظر طرح و رنگ جلوه ی خاصی به محیط می بخشد. از طرفی کلید و پریز ابزار انتقال برق است و ایمنی آن نیز بسیار مهم است. از این رو باید استانداردهای لازم را داشته باشد.
این روزها از نظر شکل ظاهری و همچنین استاندارهای ایمنی موارد متفاوتی برای انتخاب وجود دارد. حتی انواع مختلف لمسی و کنترلی نیز به آن ها اضافه شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی با انتخاب کلید

روشنایی محیط یکی از مهم ترین نیازهای بشر محسوب می شود. یکی از ابزارهایی که برای روشن کردن محیط مورد نیاز است کلید و پریز می باشد. کلید و پریز یکی از المان های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که انتخاب درست و به جای آن می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی محیط داشته باشد.کلیدها و پریز در منازل و محل کار استفاده می شود. با استفاده از یک کلید زیبا میتوان دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر داد.
امروز انواع مختلف کلید و پریز وجود دارد. برای مثال از نوع لمسی آن در بسیاری از محیط های اداری استفاده میشود. طراحی زیبا و تنوع رنگ این کلید ها ها به شما کمک می کند آن را متناسب با دکوراسیون خود انتخاب نمایید.

هماهنگ نمودن المان‌های مختلف مانند کلید و پریز می‌تواند تاثیر چشمگیری در محیط زندگی شما داشته باشد. امروزه انواع مختلف کلید های داخلی و خارجی موجود می باشد که با با توجه به شرایط و ویژگی های آن هامی ‌توانید آنها را انتخاب نمایید.
برخی از کلید و پریز ها هنگام نصب به پیچ و مهره احتیاج ندارند و این موضوع سبب می‌شود افراد به راحتی آنها را نصب نمایند. بهتر است در ساختار کلید ها از پلاستیک هایی استفاده شود که دارای مواد مرغوبی بوده و خاصیت شکنندگی نداشته باشند.

طرح های مختلف کلید و پریز

امروزه طرح های مختلفی از کلید و پریز در بازار موجود می باشد که در میان آنها می توان طرح های دایره و نیم دایره و مربع و مستطیل را مشاهده نمود. برای محیط هایی که دکوراسیون مدرن دارند بهتر است از کلید و پریز هایی استفاده نمود که رنگ متالیک داشته باشند. همچنین انواع طرح چوب آن برای محیط های کلاسیک بهترین انتخاب می باشد.

طرح های لمسی در کلیدها و پریزها

برای خانه های هوشمند کلید و پریز طرح لمسی یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. مکانیزم این کلید و پریز ها به شکلی است که با گرمی دست قطع و وصل میشود. همچنین می توان در مکان های بهداشتی مانند بیمارستان ها از این کلید ها استفاده نمود تا تماس کمتری با دست داشته باشد.

قسمت های مختلف در یک کلید

ساختمان کلید ها و پریز از دو قسمت داخلی و بیرونی تشکیل شده است. قسمت بیرونی با طرح های مختلف وجود دارد. طرح های موجود در کلید ها و پریزها می تواند در قیمت آن تاثیر مستقیمی داشته باشد.
برای انتخاب کلید و پریز مناسب لازم است به سایت تهران برق وارد شده و از میان کلید و پریز هایی که در آن موجود می باشد با توجه به دکوراسیون داخلی خود بهترین مورد را انتخاب کرده و سفارش دهید. تصاویر این محصولات با کیفیت بالا در سایت موجود میباشد تا کاربران انتخاب راحت تری داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلید و پریز، خرید و اطلاع از قیمت محصولات دیگر از قبیل: کابل افشان، سیم و کابل، کابل تلفن و … می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.